第一回:新場

90後港盧系列

西米, Go!

--

兩幅地圖一樣比例:圖左係香港、圖右係盧森堡

上回提要:由年頭開始,搞左足足十個月。終於、終於搵返公司聘請我既「初心」,去到公司當初想指派我既地方。上次既謎語而家開估,我要搬去德國西鄰一個小小國家 — 盧森堡。

盧森堡,國土面積只係比香港大一倍多D,人口有六十一萬。六十一萬人即係幾多?比元朗人口仲要少三萬,大約係大埔加粉嶺加上水咁上下。一般人對佢既印象,不外乎「細」同埋「金融」。的確,金融業佔盧森堡GDP三成半有多(vs 佔香港GDP兩成),佢主力唔係發展股市,而係幫有錢人管錢。有唔少私人銀行、保險、金融服務相關既公司,都係呢度設立office、甚至總部。不過,我間公司與金融完全無關。

呢個內陸國家畀三個國家包圍:左面有法國、右面有德國、北面有比利時。而且有一半人都唔係盧森堡「原居民」,因此佢地有三種主要語言。英文雖然唔係官方語言,但好多人日常生活係用英文溝通(例如我)。

--

--

西米, Go!

西米,香港土生土長八十後。鐘意寫文多過selfie;鐘意睇字多過睇圖。夢想有一日搵夠水腳,出走到文明之地,是為「西米,Go!」